miercuri, decembrie 18, 2013

Winter Pancakes

Am vazut un mar mare in cosul de fructe :)) si avand o pofta mare de un desert , am zis sa incerc ceva nou .Am pregatit un aluat de clatite in care am adaugar marul taiat cuburi:

Ingrediente :

2 banane coapte bine
1 pahar apa / apa minerala /lapte vegetal
faina
2 pliculete zahar vanilat
scortisoara
2 linguri ulei
1 mar mare

Mixam bananele cu zaharul si scortisoara (dupa gust) peste care adaugam apa ,apoi faina (cat sa capete consitenta mai groasa pentru clatite) iar la sfasit adaugam uleiul , amestecam, si apoi marul taiat cuburi.




Incingem tigaia si punem compozitia cu lingura , si aranjam bucatile de mar pentru a se face bine. Pentru ca am pus ulei in compozitie nu mai este necesar si in tigaie(acum depinde si de tigaie ma gandesc..)

Am vrut sa le servesc cu ceva mai deosebit si am facut un sos rapid de clementine.

Ingrediente:

6 clementine fara samburi
1 baton vanilie / esenta de vanilie
1 pliculet zahar vanilat
1 portocala.

Curatam clementinele si le separam , peste care punem sucul de la postocala stoarss , batonul de vanilie sau esenta si zaharul vanilat .




 Gustam spre final si daca e necesar mai adaugam 2 lingurite de zahar. Tinem pe foc cam 10 min apoi mixam compozitia .Aroma sosului va fi dulce amaruie.





Pofta!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu