duminică, decembrie 15, 2013

Vegan Brownie

Desertul de duminica asta a luat forma de muffin desi e brownie :)) ,mi se par mult mai frumoase prajiturile asa .

Reteta asta e o combinatie cu ce am mai vazut pe net plus ce am mai adaugat eu .

Ingrediente :

Va alegeti o cana cu care masurati toate ingredientele , daca cana e mai mare o sa iasa mai multa prajitura :)

1 cana zahar brun
1 cana apa minerala
3 - 4 linguri gem de prune sau de care va place , am incercat si cu gem de gutui.
4 linguri cacao
jumatate de cana de nuci maruntite sau daca va place puneti mai multe
esenta de migdale
un varf de sare
2 cani de faina
1 pliculet praf de copt

Amestecati cu mixerul apa minerala cu zaharul , iar dupa ce se topeste zaharul adaugati gemul . Gustati gemul , daca e prea dulce sa nu puneti cana plina cu zahar , daca e mai acrisor atunci  puneti cana cu zahar plina . Apoi adaugati treptat toate ingredientele , spre final faina impreuna cu praful de copt. Iar la sfarsit cand puneti nucile amestecati doar de cateva ori cu lingura .

Puteti pune prajitura in tava sau in forme de muffins. In cuptor tineti cam 30-35 de min .

Pofta!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu