duminică, decembrie 22, 2013

Sarmale vegane

Sarmalele vegane in foi de vita sau varza sunt delicioase mai ales facute de Buni .M-am trezit aseara cu ceaunul pachet livrat de un membru special al familiei, mai alea ca nu ne mai vazusem de 1 an . A fost  seara perfecta in care ne-am ospatat cu bucate alese , insa de emotii am uitat sa le fac poze :))) asa ca m-am gandit sa impartasesc cu voi reteta sarmalelor , mai ales daca va apuca pofta saptamana viitoare:

Ingrdiente:

200 gr seminte de dovleac crude
ceapa muultaaa cam jumatate de kilogram
2-3 linguri de ulei
2 morcovi fierti
2 cartofi fierti
6 ciuperci
1 punga soya macinata
2 maini de orez
2 verze murate si foi de vita la borcan (daca va plac) cumparate din market .
sos de rosii , bulion
Condimente: sare , piper ,cimbru ,frunze de dafin

Am primit instructiunile telefonic de la Buni , sooo procedam in felul urmator : Punem ceapa la calit taiata marunt , peste care pe parcurs adaugam semintele de dovleac maruntite apoi morcovii si cartofii rasi , ciupercile cubulete , soya (care a fost inmuiata inainte ) orezul si condimentele ( sare , piper , cimbru ) . Lasam compozitia sa se raceasca si intre timp pregatim varza pe care o impartim in foi si o spalam . Apoi umplem foile si facem sarmalele de dimensiunea dorita. Din ingredientele de mai sus pot iesi cam 30-32 de sarmalute.
Apoi pregatim un sos de rosii cu bulion  ,apa si frunze de dafin pe care il turnam peste sarmale. Punem la foc potrivit pentru aprox 2 ore. Pe fundul oalei punem o farfurie veche si un pat de varza pentru a evita arderea si lipirea sarmalelor .



Eu am pus o parte din ele la congelator , ca sa ne mai putem bucura de ele si peste 1 saptamana :))

Multumim Buni si sa aveti Pofta!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu