sâmbătă, decembrie 07, 2013

Vegan Pizza

Home made pizza , bere nefiltrata si film - o seara de sambata perfecta !

Cand am chef de pizza nimic si nimeni nu ma poate opri :))) si cum alte altrnative nu exista o fac chiar eu .

Blat (din cantitatile de mai jos o sa va iasa blat pentru 2 pizza, depinde de tava folosita) :

500 gr faina
300 ml apa calduta
10gr drojdie (am folosit la plic)
5 linguri de ulei
1 lingurita de zahar si de sare
1 varf de cutit  praf de copt



Intr-un vas mare punem faina peste care adaugam restul de ingrediente le amestecam si framantam bine aluatul obtinut pe care il bagam la frigi pentru 15-20 min.


In acest tip pregatim continutul , de data asta am pus:

6-7 ciuperci
jumatate de ardei rosu Kapia
1 conserva mica de porumb ( GMO free)
masline
cascaval vegetal
1 rosie
cateva fire de ceapa rosie (cui ii place)



Inainte de a pune ingredientele pe aluat puneti un sos de rosii, eu il fac cam asa : 2-3 linguri sos / bulion de casa peste care mai adaug 1-2 lingurite ketchup dulce, oregano ,busioc, piper si sare dupa gust .

La cuptor cam 15-20 de min.



Pofta!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu