joi, noiembrie 21, 2013

Varza Calita



Una  dintre retetele mele preferate e asta :varza calita cu taitei. Pe cat e de simpla pe atat de delicioasa si satioasa.

Ingrediente:
1 varza medie
1 ceapa mare
1 morcov mare
1 ardei rosu
Ulei de floarea soarelui
1 pahar apa
200gr paste
Condimente: sare ,pipe,boia dulce 

In prima faza taiem toate ingredientele: varza  cu ceapa taiate julien, morcovul ras iar ardeiul feliute.
Eu am pregatit mancarea in ceaun , se poate prepara la fel de bine si intro oala mare . Calim ceapa cu un pic de sare, apoi adaugam ardeiul si morcovul . Adaugam treptat varza si tot amestecam pana punem toata varza.
Apoi mai adaugam o lingurita poate chiar 2 de boia , piper , si sare. Intre timp fierbem taiteii (sau ce paste avem in camara daca nu mai sunt taitei cum am patit eu in seara asta). Cand apa din varza a scazut amestecam tot mai des si adaugam cate un strop de ulei, acum varza incepe sa se caleasca si sa se rumeneasca. Spre final adaugam pastele si amestecam.


La servire puteti pune marar proaspat.

Pofta!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu