vineri, noiembrie 29, 2013

Parjoale de legume si cartofi copti

Sa inceapa weekendul cu o masa delicioasa !!!!!

In seara asta eu cu hubby ne-am facut de cap in bucatarie si va invitam sa vedeti ce ne-a iesit.Ne era pofta de ceva foarte gustos, ce nu am mai mancat sau poate nu am mai mancat demult. si facand un brainstorming am adunat tot felul de ingrediente pe care le-am modelat cam asa :

Ingrediente:

Pentru cartofi: 9-10 cartofi albi medii , staniol.

Pentru Parjoale:

3 morcovi medii
200 gr ciuperci congelate
200 gr fasole galbena congelata
100 gr mazare conserva
1/4 ceapa
2 linguri faina
2 linguri seminte de floarea soarelui
1 lingura susan
Condimente: sare, piper ,vegeta ,patrunjel ,marar
Ulei

Cat faceti parjoalele e bine sa puneti cartofii la cuptor ,ii spalati bine ii lasati in coaja si ii imbracati in staniol . Ii puneti pe gratarul de la cuptor si focul un pik peste mediu. Uitati de ei cam 1 ora jumatate poate chiar 2.

 Fierbeti toate legumele impreuna,  luati mazarea si o pisati ca o pasta care va tine loc oului. dupa ce au fiert toate legumele le scurgeti si le raciti apoi le puneti intr-un vas mai mare si adaugati restul de ingrediente si le macinati bine cu mana pana obtineti o pasta. La sfarsit puneti semintele sau in jumatate de compozitie puneti si cealalta nu ,ca sa vedeti cum va plac mai mult. Apoi formati niste chiftele mai mari le impartiti pe o farfurie si asa ve-ti sti cate parjoale aveti de mancat:))) va ungeti mainile cu ulei cand incepeti modelarea pentru o prindere a compozitiei mai buna .Incingeti uleiul in tigaie( sa nu puneti foarte mult pentru ca parjoalele au tendinta de a absorbi uleiul daca e prea mult ) . stati langa ele pentru ca se fac foarte repede le intoarceti de cateva ori si gata.

Puteti servi cu ce sos va place sau smantana vegetala.



 Pofta!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu