miercuri, noiembrie 20, 2013

Cina de Miercuri

In seara asta am pregatit :

Ca gustare : Salata de fasole galbena.

Este foarte usor de pregatit:

Ingrediente:

450 gr fasole galbena( de la borcan,sau congelata)
usturoi 4-5 catei
maioneza vegetala sau e avocado
sare



 Fasolea se fierbe, se scurge si se lasa la racit .  Pregatiti intre timp maioneza si sosul de usturoi.

Sosul de usturoi este tot timpul pregatit de hubby : deobicei cand prepara sosul foloseste mai multi catei de usturoi ca il mancam asa gol pe paine prajita. In general foloseste 10 catei de usturoi pe care ii da prin razatoarea fina, apoi ii macina cu mixerul si adauga treptat cate un pic de ulei si zeama de  lamie si un strop de sare.


Amestecati apoi fasolea taiata marunt cu maioneza sosul de usturoi si sarea. Este si mai buna daca sta un pik la rece servita cu paine prajita .



La fel principal am pregatit o Supa Crema de Broccoli ( o sa remarcati in timp obsesia mea pentru supele crema:)))) )

Ingrediente:


8 buchetele potrivite de broccoli
1 morcov
jumatate de telina
1 rosie
1 lingura ulei de masline
sare
1 cub de post

Legumele le-am taiat la dimensiuni potrivite ca sa fiarba mai repede si le-am pus la fiert.Dupa ce au fiert legumele se scot intr-un vas si se paseaza cu mixerul vertical sau in blender si adaugati putin cate putin din supa in care au fiert si o faceti cat de groasa va place. Mai adaugati piper mixt macinat. 

Eu am mai servit supa cu felii de avocado, alge si ceapa verde.




 Pofta!!



P.S.Este important sa introduceti in alimentatie ingrediente care va aduc necesarul de nutrienti folosind o paleta cat mai larga .

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu