duminică, noiembrie 17, 2013

Prima Reteta

Pentru a fi in tema cu titlul blogului meu va propun un desert delicios de toamna :)

Crema de pere 


Cred ca am gasit reteta la un moment dat pe un blog din USA dar din pacate nu mai tin minte care :)))

De cand sunt vegetariana am devenit adepta produselor sezoniere.

Cum am avut camara plina de pere anul asta, pentru a evita irosirea lor m-am gandit sa incerc crema asta de pere.

Aveti nevoie de:

6-7 pere maricele si destul de coapte
sucul de la 2-3 portocale

Perele se spala si se taie bucati cu tot cu coaja, portocalele se storc iar sucul se pune in oala.(va recomand oalele de ceramica pentru a mentine prospetimea mancarii....voi scrie in curand un articol despreele.)

Punem bucatile de pere peste sucul de portocale si dam focul mediu. Pe parcurs mai amestecam cu lingura de lemn pana perele se inmoaie si se fac pasta. Apoi puneti compozitia in blender sau folositi mixerul vertical pentru a crea crema.



Am fost foarte placut surprinsa ca nu necesita deloc zahar. Puteti servi si cu cereale.



Este delicios si atat de simplu.Noi am terminat desertul in 5 min:)))

Despre pere va pot spune ca sunt o sursa minunata de calciu , fosfor, potasiu si vitamine.


                                                                                                                                                                                                    
Pofta!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu