luni, noiembrie 18, 2013

Toamna ne da Castane :)

Am realizat azi ca au mai ramas doar cateva frunze si toamna e gata ,  si odata cu ea si minunatele ei daruri printre care si Castanele.

Le-am descoperit de curand intro calatorie la Belgrad cu prietenii , le-am gustat fierbinti puse in cornetul din ziar proaspat coapte. Au fost  delicioase  , dulci , cremoase si foarteeee consistente .

Cum vremea nu ne mai permite sa le coacem in natura le putetm prepara foarte usor si in doors . Eu am luat jumatate de kilogram . Le-am sters cu un prosop, le-am ales de cele care aveau gaurici pentru a evita orice surpriza si le-am crestat pe una din parti facand un X cu cutitul.
Le puneti  in tava de la cuptorul preincalzit , si mai aruncati cate un ochi sa vedeti cand se  "desfac" .

Cel mai bine este sa le consumati chiar atunci calde. Este o gustare minunata , m-am indragostit de gustul si aroma lor . In plus sunt surse excelente de fosfor , magneziu, mangan , lecitina , Vit C si multe altele.






Enjoy!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu