joi, noiembrie 21, 2013

Kiwi Smoothie

Pausinea mea pentru smoothies a fost trezita de catre Mother prin vara , cand mi-a pregatit unul de pepene galben-nebunie. Pana atunci eram  milkshake addict , insa din acea zi micul meu dejun s-a schimbat complet.
Imi incep dimineata tot timpul cu un smoothie. Inventez tot felu de combinatii, zic eu reusite :)))
 
Am invatat in timp , de cand sunt vegetariana ca e foarte importanta sa-ti incepi dimineata cu un mic dejun macar partial raw pentru a da organismului un start reusit.
Incercati macar cateva zile pe saptamana, si veti remarca o schimbare pozitiva si mai multa energie.

Ingrediente:
jumatate de banana
jumatate de greapfruit alb
1 kiwi

Taiem bucati banana si kiwi , peste stoarcem jumatate de grep si blenduim sau mixam depinde ce aparatura avem in dotare. Adaugam jumatate pahar de apa si pentru doritori 1 lingurita de miere.






Va recomand sa-l consumati  imediat pentru a “ prinde” toti nutrientii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu