marți, noiembrie 19, 2013

Pasta e basta !



Pentru o cina rapida , am adunat  ce am gasit prin camara si a iesit o masa usoara si delicioasa , hubby confirma multumit :))

Soooo , aveti nevoie de paste , la alegere  (eu am folosit farfalle ) . Cand e vorba de cantitate fiert paste ,tot timpul am dubii . Daca puneam toata punga imi ieseau 4 portii am facut 3 portii defapt ,  am mai lasat un sfert in punga :))  asa fac tot timpul nu stiu daca le pun pe toate imi iasa destul sos daca pun putine nu-mi mai ajung pe a doua zi…

Ingrediente: 
400 gr  paste
2 dovlecei marime medie
1 ceapa medie
Sos de rosii de la bunica sau 1-2 conserva rosii decojite cubulete
Condimente :busuioc , oregano , piper combo.(alb,negru,rosu )



Fierbem pastele si in acelasi timp facem si sosul: calim ceapa  cu un pik de sare apoi adaugam dovleceii taiati cubulete si adaugam apa cam 4-5 linguri. Si lasam usor sa se faca . Mai amestecam din cand in cand. Intre timp pregatim sosul de rosii . E important sa-l gustam , pentru ca daca e prea acrisor vom adauga 1/2 lingurita  de zahar . Cand dovlecelul s-a inmuiat si pare a fi gata adaugam sosul de rosii peste si condimentele , gustam daca mai e necesar sa adaugam ceva  si nu uitati de un strop de dragoste.






Daca aveti si niste vin de casa e perfect.

Pofta !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu