marți, ianuarie 28, 2014

Crema de Broccoli cu Tofu

O masa usoara si delicioasa , imi place foarte mult cum a iesit .

Ingrediente:

10 buchetele de broccoli ( ideal proaspete, daca nu gasiti , e ok si broccoli congelat)
1 radacina de pastarnac
jumatate de telina
1 cartof
sare de himalaya
3 linguri ulei de masline

Curatam si spalam ingredientele , le taiem cuburi si le punem la fiert in 1,5 L apa . Cand au fiert legumele le scoate intr-un vas si le pisam , peste care mai adaugam un pahar din supa in care au fiert si uleiul de masline. Daca doriti crema mai light puteti sa mai adaugati un pic de apa.

Serviti cu Tofu prajit , merge perfect . Am folosit tofu cu ardei  pe care l-am taiat felii groase , le-am tapetat cu servetelul pentru a mai scoate din saramura si le-am prajit in tigaia incinsa cu o lingura de ulei de masline . Se rumeneste 1 min pe o parte si 1 min pe cealalta.

Mai puteti adauga la servire daca aveti cateva picaturi de sos de soya , ceapa verde si paine neagra.



Pofta!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu