sâmbătă, ianuarie 04, 2014

Lemon Cake

Aveam in camara cateva lamai si nu stiam ce sa fac cu ele , m-am tot invartit cateva zile pe langa ele si azi m-am decis sa fac un Lemon Cake care a iesit extraordinar de pufos si aromat, peste asteptarile mele :))

Ingrediente:

1 cana si  jumatate de faina
1 cana zahar brun
1 pliculet praf de copt
2 lamai
1 fiola esenta de vanilie
5 linguri de ulei
3/4 pahar apa

Amestecam intai ingredientele uscate cu lingura apoi adaugam peste apa ,sucul de la cele 2 lamai , uleiul si esenta de vanilie . Daca lamaile provin din surse ecologice puteti rade si coaja de la jumatate de lamaie sau sa folositi coaja rasa uscata.

Punem in cuptorul preincalzit pentru 35-40 min


Pentru glazura am stors o lamaie peste care am pus jumatate de fiola esenta de vanilie si zahar vanilat (dupa gust) prajitura a iesit destul de dulce . Am pus pe foc si am amestecat cu telul spre sfarsit am adaugat 1 lingurita de amidon pentru a ingrosa sosul . Apoi dupa ce am luat sosul de pe foc am adaugat o lingura de dulceata de mure.


Sursa de inspiratie pentru aceasta praji o gasiti aici .

Pofta!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu