sâmbătă, ianuarie 25, 2014

Vegan Sandwich

Prepararea acestui sandwich merge foarte repede,in cazul in care nu te apuca pofta de a face tu painicile :))) atunci dureaza un pic mai mult.

Ingrediente:

Tofu cu ardei
humus (reteta aici )
unt vegan
frunze de valeriana
rosii uscate
anghinare marinata
vlastari de broccoli

Pentru painici am folosit reteta asta , doar ca am pus un pic mai mult ulei si am turtit painicile . Humusul l-am preparat rapid de data asta din :150gr naut peste care am pus 1 lingura tahini, 1 lingura ulei de masline un sfert de avocado sare si o felie de lamaie stoarsa.

Untul vegan ce l-am descoperit saptamana asta m-a innebunit cat e de bun, si de fiecare daca cand il mananc recitesc ingredientele pentru a ma asigura ca e vegetal, e preaaa bun!!!


L-am mancat intai cu ochii apoi cu sufletul :))


Pofta!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu