sâmbătă, ianuarie 25, 2014

Piure de castane


 Ma gandeam ca trebuie sa astept pana la toamna sa-mi fac pofta asta, insa ieri pe cand imi cumparam ingredientele pentru weekend am dat de ele in market.

Intradevar dureaza pana il pepari , cu siguranta e o reteta de weekend.

Ingrediente:

700 gr castane
1 banana coapta bine
5 linguri lapte de migdale
4 curmale
jumatate de lingura unt vegan
jumatate de lingura  de sirop de artar

Stergem castanele cu servetelul bine, le crestam pe o parte in forma de X si le punem in cuptorul incins in tava , si le intoarcem din cand in cand pana se desfac ,cam 30 de min .

Mi-au amortit degetele pana le-am curatat :))) dar a meritat efortul din plin . Le punem intr-un vas peste care punem curmalele taiate marunt si laptele si le framantam cu mana pentru a le pregati pentru pasare. Am folosit mixerul vertical , si am adaugat restul ingredientelor pe parcurs. Gustati si mai adaugatii lapte de migdale daca il doriti mai moale.

 L-am servit pe un pat de migdale pisate cu merisoare si cocos .
Un desert foarte foarte satios.

P.S. am uitat sa adaug un pic de esenta de rom , poate next time :)

Pofta!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu