miercuri, ianuarie 01, 2014

Revelion Vegan

Bine ai venit 2014 , tras de calul de lemn .  Sper sa avem un an mai pasnic mai senin si deschizator de minti. I ' ll drink to that!! :))

Ieri am bucatarit toata ziua , ca azi sa stau cu picioarele in sus (vorba bunicii mele ) sorbind dintr-un pahar de vin alb si sa visez la anul in care tocmai am intrat.

Meniul de Revelion a fost colorat si extraordinar de delicios.



Antreu:

Salata de vinete cu maioneza de avocado.



Salata de cruditati - fancy :))





Si minunatele pachetele umplute cu spanac , nebunie cat de bune au iesit .




Fel principal:

Frigarui din legume cu pastai de fasole verde si pireu.

Pentru frigarui am folosit:

1 ardei rosu
1 ceapa rosie
1 dovlecel mic
6 ciuperci
5 rosii cherry

Au iesit 7 bucati din ingredientele de mai sus .

Toate legumele au fost taiate in diferite forme abstracte ,si le-am bagat la cuptor pentru 20 de min .

Fasolea verde (400 gr), dupa ce a fost fiarta si racita am adaugat peste 3-4 catei de usturoi taiati marunt , fulgi de chilli , ulei de masline . Tinuta la cuptor pentru 20 min .






Pentru desert am incercat ceva nou care a iesit perfect, perfect si inca odata perfect :)))) am facut ceva combinatie de brownie dar a iesit peste asteptari .

L-am denumit Velvet Cake cu inghetata de mango desigur all Vegan : m-am inspirat din reteta de aici ,doar ca in loc de ulei de cocos am pus de masline , cioco neagra am pus 100 gr si 200 ml lape de soya.

Inghetata am facut-o cu o zi inainte dintr-o banana , jumatate de mango, jumatate de iaurt de soya si 1 ligura de fulgi de cocos.



Desertul perfect!!!



Well , people ,va doresc un an nou plin de oportunitati ,nou si multa sanatate!!!

P.S. daca vreti reteta de la antreu, in special de la pachetelele cu spanac . just let me know ;)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu