miercuri, ianuarie 08, 2014

Verde de salata

Iarna cu siguranta nu e ca vara :)) si ma apuca asa cate un dor de raw food , o salata plina varf cu nutrienti ca sa-mi mai incarc bateriile. Asa ca am dat o fuga pana in piata si am adunat ce mi-au poftit ochii pentru salata .

Ingrediente pentru 2 portii:

2 maini de spanac
jumatate de salata verde
jumatate de avocado
jumatate de broccoli
jumatate de gulie
jumatate de legatura de patrunjel si marar
o mana sanatoasa de alge (alge uscate pe care le-am hidrata pe loc in apa calduta, si le-am clatit de cateva ori pentru a indeparta urmele de nisip)
sare de mare
ulei de masline
lamaie stoarsa peste

Buuun , toate ingredientele au fost spalate si taiate cu un cutit de ceramica pe tocator de lemn.

Pana servim salata preferbil sa o amestecam cu linguri de lemn sau de plastic pentru a pastra cat mai mult enzimele si nutrientii care au tendinta de oxidare.



Am servit salata cu paine multiceriale prajita peste care am pus tahini.


Va recomand cu multa caldura salata asta .

Pofta!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu