sâmbătă, ianuarie 11, 2014

Branzica de nuci

Nici nu stiti de cand am reteta asta pe suflet :)) cred ca de mai bine de un an , pentru ca ma stiu si daca imi place o sa tot fac .Dureaza un pik ce-i drept pana la produsul final insa merita.

De sarbatori am primit de la Mother un sac de nuci , well ,cadoul perfect pentru un vegan , si m-am hotarat ca prima mea branzica sa fie de nuci. M-am inspirat din reteta Ligiei Pop (telemea din nuci braziliene) .Rezultat excelent pana si hubby s-a mirat , si deja am inceput sa ne gandim ce combinatii mai putem face :)))

Ingrediente:

400 gr nuci
2 linguri drojdie inactiva (care este un izvor de minerale si vitamine in special B-urile , si pe care o puteti utiliza la diverse retete)
2 pastile probiotice
un pic de sare dupa gust

Punem nucile la inmuiat , sa fie acoperite de apa . Eu le-am lasat peste noapte , iar dimineata am aruncat apa din ele le-am pus in vasul blenderului am adaugat peste ele 750 ml apa plata calduta si le-am blenduit pana s-au maruntit de tot , apoi le-am stors print tifon intr-un alt vas de sticla . Laptele l-am pastrat pentru mic dejun iar nuca am pus-o in storcator peste care am adaugat probioticile lam amestecat compozitia , si am un vas mai greu peste compozitia , care a stat la presat pana seara . Apoi am adaugat drojdia si sarea , am pus compozitia intr-un vas in care am pus hartie de copt cum recomanda si Ligia si am presat compozitia pentru a lua forma bolului, am acoperit si am bagat la frigi pentru cateva ore.






A fost o cina minunata , am servit branzica cu rosii uscate - merge perfect , masline naturale si salata .



Pofta!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu