marți, februarie 04, 2014

Biscuiti cu ovaz si coacaza neagra

Am facut biscuitii duminica, dar abia acum am gasit timp sa si postez . Reteta asta a fost o provocare :))) acceptata dupa aceasta reteta.

Eu am adus cateva modificari.

Ingrediente:

350 gr faina de ovaz
50 -60 gr faina integrala de grau
3 mere decojite rase
60ml apa
100 gr de zahar brun
50 gr coacaze negre uscate
3 linguri ulei de masline
2 linguri fulgi integrali de ovaz
1 lingura cocos
1 lingurita scortisoara
1 lingurita ghimbir praf

Urmati instructiunile din reteta originala care sunt foarte bine explicate . Din ingredientele de mai sus mi-au iesit 2 tavi de biscuiti.




Tip: faina de grau integrala o adaugati pentru a intari consistenta, deci folositi cat credeti ca aveti nevoie. In plus la jumatatea timpului de coacere am intors biscutii pentru ai face mai crocanti.

Merg perfect cu ceai , cafea sau lapte vegan.

Pofta!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu