sâmbătă, decembrie 13, 2014

Salata cu alge

Recunosc ,am uitat complet de ingredientul asta fantastic !! Ma refer  la Algele marine care se folosesc in supe , salate, mancaruri, deserturi si medicina. Se pare ca exista peste 20.000 de specii,printre care si de diferite culori .

 Bogate în minerale, al căror principal rol este regenerarea! Cantităţi semnificative de iod, brom, magneziu, potasiu, sodiu, calciu, fosfor, sulf, clor, cupru, siliciu.
Algele proaspete sau uscate natural conţin şi vitaminele A, B1, B2, B6, B12, C, D, E, K, PP. aminoacizi,  clorofila, substanţe antibiotice şi au un conţinut uriaş în fibre de celuloză.( cred ca v-am convins :))

Eu  folosesc acest tip de alge care sunt foarte accesibile la pret si ajung pentru o perioada indelungata;

Pentru salata am folosit o cantitate mica de alge uscate pe care le-am rupt efectiv din plasa si le-am acoperit cu apa calduta pentru 5 min:

Dupa ce se hidrateaza, sa le spalati in cateva ape pentru a elimina nisipul:


Cine are senzatia ca iarna nu mai are din ce sa faca salate delicioase is sooo verrry wrong :))) dupa o tura prin piata, a iesit salata de mai jos :


Ingrediente:

varza rosie
1 mana de spanac proaspat
jumatate de gulie mica
jumatate de telina radacina mica
jumatate praz
5-8 rosii cherry
masline verzi
alge
ulei de masline
sare roz
lamaie

Am dat prin razatoare varza si telina,Restul ingredientelor le-am taiat ...Iar borcanul cu masline l-am tinut aproape de mine :)

Pentru inceput va recomand sa puneti doar un pic de alge peste care sa stoarceti lamaia , poate dura un pic pana apucati sa va obisnuiti cu gustul ;)

Pofta!!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu