joi, noiembrie 13, 2014

Back intr-un dovleac

Well Well Well    dupa o lunga absenta motivata sau nu , ma intorc cu bogatiile toamnei in maneca. Am tot asteptat momentul potrivit sa ma intorc iar reteta asta incredibil de simpla si delicioasa mi-a dat curaj.

Dovleacul  este un aliment complet care ne vine in ajutor sa ne pregatim pentru iarna. Nici nu stiu de unde sa incep are un bagaj plin de minerale si vitamine si proprietati terapeutice extraordinare .Este loaded cu beta-caroten vitaminele A, E si C. Ne protejeaza plamanii, vasele sanguine ochii si rinichii...ce sa mai ...Il putem consuma sub forma de suc , copt  sau in mancaruri.

Eu am vrut sa fac o mancare independenta care se poate pregati singura:))) Am luat un dovleac mediu,portocaliu lunguiet, l-am spalat, impartit in doua. I-am scos semintele (pe care le-am pus la uscat )am presarat un pic de zahar brun si am uitat de el in cuptor pentru vreo ora jumatate.

L-am servit cu scortisoara, nuci prajite si fulgi de cocos.


 it's good to be back people..daca a mai bantuit cineva pe aici :))

Sa aveti pofta!

2 comentarii:

  1. Nu vrei sa stii bucuria pe care acest post mi-a facut-o, in momentul in care am vazut reteta noua si data noua! Cu siguranta ne-a fost dor de tine! Mai vrem!:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucura mult mesajul tau Ioana, incerc sa ma redresez si sa ma ocup iar de blog,sper sa nu dezamagesc ;) O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere