duminică, mai 18, 2014

Mini tarte cu fructe

Pofta de ceva dulce era, doar ca nu prea multe prin camara :)) decat fructe proaspete si faina si niste forme noi de testat.

Si am dat de reteta asta perfecta de aluat pentru tarte , o puteti vedea aici. Aluatul asta e minunat , fraged si...nu am cuvinte. Poate data viitoare voi adauga 1 lingura de zahar.

"Topping-ul" mini tartelor este de 2 feluri :

1. Capsuni : le-am spalat si le-am taiat feliute peste care am adaugat zahar brun , esenta de vanilie homemade si o lingurita de amidon sau puteti pune 1-2 lingurite de gris.

2. Caise : la fel , le-am spala, taiat feliute , am adaugat  zahar brun , esenta de migdale si fulgi de migdale.

Oricum mi-a ramasa aluat si fructe si am facut si o tarta mare, pentru ca s-a mancat imediat nu am apucat sa o pozez :))


Se lasa la cuptor pentru 35-40 de minute. Se servesc presarate cu zahar tos vanilat.


Pofta!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu