miercuri, aprilie 09, 2014

Strudel cu Mere si Migdale

Am facut studelele recent, am zis sa incerc sa fac eu pentru ca cele din comert nu-mi plac si nu poti fi niciodata sigura daca sunt vegane.

Se prepara foarte rapid , pentru ca am optat pentru aluatul congelat ( m-am asigurat sa fie de post ) , desi contine margarina .... nu fac atat de des  .Sa alegeti aluat congelat din ala gros (o singura foaie)  nu foi subtiri.

Dintr-o foaie am facut 4 strudele.

Pentru umplutura am folosit :

6-8 mere medii
zahar brun
scortisoara,nucsoara
esenta de vanilie
fulgi de migdale

Taiem merele cubulete mici pe care le calim un pic , pe parcurs  adaugand restul de ingrediente dupa gust. Lasam sa se raceasca . Pregatim aluatul , il impartim in 4 parti egale . Apoi impartim si implutura in 4 parti egale le punem pe aluat si le rulam odata. Apoi crestam de cateva ori si bagam la cuptor pentru 20-25 min. Neaparat sa puneti hartie de copt in tava .

Atat va spun : sunt delicioase si prea usor de facut  :)))))




 Pofta!!

P.S. : merg perfect la un Scrabble.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu